حل مشکل عدم نمایش بسته دهه فجر و یا سایر بسته های بلند مدت

حل مشکل عدم نمایش بسته دهه فجر و یا سایر بسته های بلند مدت

 

اگر شما هزینه زیادی را بابت بسته بلند مدت اینترنت پرداخت کردید و بعد از استعلام با کد #10*141* بسته اینترنت شما را صفر نمایش داد در حالی که حتی اس ام اس فعال سازی را نیز دریافت کرده اید نگران نباشید و از کد های زیر استفاده کنید

4#*1*555*  و

4#*4*1*555*





:: برچسب‌ها: حل بسته اینترنت , نمایشاینترنت , بسته دهه فجر , عدمنمایش , عدم نمایش , بسته اینترنت , بسته اینترنت , حل اینترنت , حل بسته اینترنت فجر , حلبستهاینترنتفجر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : اکبر اقبال جو مغانجوقی
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سید علیرضا در تاریخ : 1394/1/2/7 - - گفته است :
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

<-CommentGAvator->
سید علیرضا در تاریخ : 1393/12/8/5 - - گفته است :
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: